Przejdź do głównej zawartości

#ta zła

Zawsze mi się wydawało, że dobrze jest być szczerym i mówić kiedy jest Ci źle, lub kiedy coś cię wkurza.
Zawsze tak właśnie robiłam, kiedy irytował mnie mój brat szczerze mu mówiłam, wiesz zachowujesz się czasem jak dupek i dlatego niekiedy mam Cię dość.
Kiedy Mama za bardzo się wtrąca też potrafiłam jej powiedzieć, ale mamo jestem już dorosła wiem co robię, a jeśli popęłnię błąd będę innym razem wiedziała jak postąpić.
Partnerowi też zawsze mówiłam, że złoszczę się na ciebie bo zapomniałeś o mnie, bo zostawiłeś mnie samą, mimo tego , że wiedziałam, że będzie niezadowlony.
Czasem ludzie reagują obroną i wtedy czasem z małego problemu robi się większy.
Ostatnio koleżanka opowiadała mi, że nie umie rozwiazać pewnego problemu z mężem, bo kiedy zaczyna rozmawiać to on ją ignoruję, albo wypomina jej błędy które popełniła dawno temu.  Opowiadała, że często problemy zamiatają pod dywan.
Dam wam przykład: jest impreza dobrze się bawicie, a twój partner /mąż/chłopak spędza pół nocy wisząć na telefonie/ rozmawiając z kumplami/tańcząc z inną dziewczyną.... was to poirytowało? Jesteście złe?
Pierwsza sytuacja, wracając do domu wyrzucacie z siebie irytację: wiesz Piotrek/Michał/Łukasz było mi dziś bardzo samotnie na tej imprezie, przyszliśmy razem a ja tańczyłam sama, sama musiałam się zabawiać, nie wiem, czy nie lepiej bym się czuła gdym poszła sama. Wasz partner na pewno zareaguję , krzycząć, że przesadzacie, że wam wszystko nie pasuję, że się czepiacie. Ale wracająć do domu atmosfera będzie luźniejsza, i zapewne rano już przejdzie złość Tobie i partnerowi a rano uśmiechająć się do siebie pogodzice się sexem zapewne.
Druga sytacja: całą irytacje ,złość ukrywasz, na pytanie co Ci jest odpowiadasz nic, i tak przez parę dni chodzisz przygnebiona, zła , smutna... aż w końcu to wszytsko się w Tobie kiełkuję, narasta i kiedy partner wraca z pracy zaczynacie na niego krzyczeć, że nie wyniósł śmieci, cokolwiek to będzie , będzie oznaczało wielką awanturę. Partner będzie uważał, że wszystko Ci nie pasuję, że wiecznie chodzisz na burmuszona i tym podobnym , i teraz się właśnie zastanówcie jak lepiej zareagować?
Ja wiem, że czasem próba rozmowy, skończy się łzami, czasem brakiem zrozumienia, czasem wywlekaniem... ale lepsze to niż obojętność.
Po pewnym czasie zamiatania problemów pod dywan, wchodzi obojętność, brak dotyku, brak rozmowy... a rozmowy stają się przyjemniejsze z innymi osobami, uśmiechy będą przeznaczone dla obcych osób... a każde próby rozmowy będą się kończyć kłótnią, bo wy zawsze będziecie tą złą.

"Nie ma nic bardziej tragicznego niż żebranie o gest, o uśmiech od ukochanej Istoty. Przy tej tragiczności blednie wielka inna tragiczność, tragiczność cielesnego kalectwa, tragiczność duchowego kalectwa... wielka tragiczność blednie przy tragiczności żebrania o miłość."
Edward Stachura

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#PROMEES

Lubicie jesień?? Jeśli jest słoneczna kolorowa to uwielbiam, ale kiedy pada deszcz to chowam się w skorupkę i marzę o przetrwaniu jej. Co w niej jest, że często łapiemy chandrę ( do mnie zawsze przychodzi niespodziewanie, bez pukania bez pozwolenia i czasem jest zbyt długo) Szukam sposobów aby jesień była wyjątkowa. I nie uwierzycie nowa moda na paski PROMEES zawładnęła moim sercem, moim ciałem i umysłem. Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia, i pierwszego włożenia. Jesień stała się dla mnie teraz seksowna. Kobiecie tak naprawdę nie wiele trzeba. Trzeba sobie sprawić przyjemność, złe myśli chandrę wystawić za próg. Poczuć się seksownie mimo ciepłej koszuli, (odepniemy jeden guzik więcej i pokażemy piękny dekolt) Wcale nie musimy paradować w szpilkach, czy z cyckami na wierzchu :p Uważam, że kobieta jest bardziej seksowna ubrana, która potrafi pokazać,  że tam ma coś naprawdę intrygującego. Dziś byłam pracownikiem, matką, służąca i kobietą z

#jestemtegowarta LOREAL PARIS Revitalift

Dostałam się do kampanii Loreal Paris Revitalift. Paczka przyszła pięknie i elegancko zapakowana, a niej Serum oraz Krem i ok 40 próbek do rozdania znajomym. W paczce znajdował się list z gratulacjami. Uwielbiam dostawać takie paczki, sprawiają mi wiele radości i przyjemności. Czasem ciesze się jak dziecko które otrzymało nową zabawkę.  Próbki rozdane (rozdawałam po 3 szt) ponieważ uważam, że jedna to zdecydowanie za mało, aby zobaczyć jakiś efekt. Czekam na opinię a swoją opinię opiszę niedługo na blogu. Jeśli chcesz więcej poczytać zapraszam do lektury na stronę:   L'Oreal Revitalift Filler

#AmbasadorkaStockSparkling

Nie tak dawno miałam okazję być #AbasadorkaStock #StockSparkling a dokładnie wódki gazowanej. Czy ktoś próbował z was?  Jak wasze wrażenia?  Ja wypróbowałam w różnych wariantach i każdy wam zaprezentuję i postaram się opisać wrażenia. Dlatego jeden z karnawałowych wieczorów minął nam naprawdę fajnie. Minusem Stocka Sparkling jest to, że po otworzeniu trzeba ją wypić w ciągu 40 godz. Sama z kieliszka nie ma za ciekawego smaku, intensywnie gazowana dlatego polecam ją w różnych wariantach.  To nie jest wódka której wypijesz dużo ale na miły wieczór z przyjacółmi i delektowaniu się jak najbardziej. Z pomarańczą i sokiem jabłkowym idealnie się komponuję.  50 ml wódki STOCK 50 ml soku jabłkowego i cząstka pomarańczy. Mi bardzo posmakował ten wariant, te wszytskie składniki ze sobą idealnie pasują. Z chilli Prosty a zarazem smakowity (jeśli ktoś lubi połączenia z ostrym)  Do kieliszka lejemy Stocka i nacietą papryczkę chilli wkładamy. Gazowana wódka z