Przejdź do głównej zawartości

#ambasadorkaLPM #poczyjmęskąnaturę

Ostatnio zbyt dużo nie testowałam, i przez chorobę ,wakacje, pracę
mało się udzielałam. 
Mam nadzieję , że się zmobilizuję i będę nadrabiać dla was wpisy.
Pierwsze testowanie od jakiegoś czasu i co?? Wpadło dla męża.
Udało się do stać do testowania nowego żelu 3w1 
LE PETIT MARSEILLAIS
Oczywiście i niespodzianka była dla mnie <3
W paczce dla męża był zapach Drzewo Cade.
Zapach męski, intensywny i bardzo pociągający
Na pewno większość z was .wie jacy mężczyźni lubią być wygodni.
I ten żel stworzono właśnie dla nich. Same naturalne składniki, żel do mycia ciała , włosów oraz twarzy.


Mój mąż lubi takie wygodne rozwiązania. Uważa, że jego ciało stało się gładsze, miękkie i przyjemniejsze w dotyku. Włosy nie przetłuszczają się, idealnie nawilżone i świetnie się układają.
Twarz jak twierdzi nie jest już tak ściągnięta i sucha jak to u niego często bywa. 
Stała się delikatniejsza, przyjemniejsza w dotyku. 
Mąż jest zachwycony tym żelem, jest wydajny dobrze się pieni i spełnia jego oczekiwania.
Jego pasja są podróże motocyklowe uważa, ze teraz ten żel będzie mu towarzyszył w każdej, bo zamiast targać trzy różne butelki tak ma wszystko w jednej.
Czasem coś do wszystkiego jest do niczego, ale żel 
Le Petit Marseillais jest niesamowity i świetny.
I on i ja polecam go każdemu mężczyźnie który lubi takie rozwiązania, lubi dbać o siebie i lubi pięknie pachnieć.
Jeśli macie ochotę testować to zapraszam was na zapisanie się do strony Le Petit Marseillias

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#PROMEES

Lubicie jesień?? Jeśli jest słoneczna kolorowa to uwielbiam, ale kiedy pada deszcz to chowam się w skorupkę i marzę o przetrwaniu jej. Co w niej jest, że często łapiemy chandrę ( do mnie zawsze przychodzi niespodziewanie, bez pukania bez pozwolenia i czasem jest zbyt długo) Szukam sposobów aby jesień była wyjątkowa. I nie uwierzycie nowa moda na paski PROMEES zawładnęła moim sercem, moim ciałem i umysłem. Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia, i pierwszego włożenia. Jesień stała się dla mnie teraz seksowna. Kobiecie tak naprawdę nie wiele trzeba. Trzeba sobie sprawić przyjemność, złe myśli chandrę wystawić za próg. Poczuć się seksownie mimo ciepłej koszuli, (odepniemy jeden guzik więcej i pokażemy piękny dekolt) Wcale nie musimy paradować w szpilkach, czy z cyckami na wierzchu :p Uważam, że kobieta jest bardziej seksowna ubrana, która potrafi pokazać,  że tam ma coś naprawdę intrygującego. Dziś byłam pracownikiem, matką, służąca i kobietą z

#jestemtegowarta LOREAL PARIS Revitalift

Dostałam się do kampanii Loreal Paris Revitalift. Paczka przyszła pięknie i elegancko zapakowana, a niej Serum oraz Krem i ok 40 próbek do rozdania znajomym. W paczce znajdował się list z gratulacjami. Uwielbiam dostawać takie paczki, sprawiają mi wiele radości i przyjemności. Czasem ciesze się jak dziecko które otrzymało nową zabawkę.  Próbki rozdane (rozdawałam po 3 szt) ponieważ uważam, że jedna to zdecydowanie za mało, aby zobaczyć jakiś efekt. Czekam na opinię a swoją opinię opiszę niedługo na blogu. Jeśli chcesz więcej poczytać zapraszam do lektury na stronę:   L'Oreal Revitalift Filler

Konkurs Revitalash

Kochani zapraszam was na Facebook gdzie organizuję konkurs. https://www.facebook.com/niezwykletematykobietyzwyklej/photos/a.921562557922645.1073741828.921545877924313/944995722245995/?type=3&theater Życzę udanej zabawy i wspaniałych marzeń w które trzeba wierzyć, że się spełnią.