Przejdź do głównej zawartości

#koniec2016 #początek2017

Ostatni dzień 2016 roku, więc podsumowanie czas zacząć.
Najlepszy moment najlepsze wakacje jakie w swoim życiu miałam wydarzyły się właśnie w tym roku.
Nasza podróż motocyklem w Alpy przez Włochy Austrię i Niemcy.
Nie jestem w stanie opisać jak wspaniałe były, niesamowite i cudowne.
Poznałam wspaniałych ludzi, a przyjaciele pokazali jak intensywnie 
można spędzić wakacje.

Oczywiście rok obfitował w konkursy. 
Nagród jak policzyłam zdobyłam ponad 160:
oczywisćie mnóstwo kosmetyków , ale kosmetyków nigdy dość :).
Miałam założenie, żeby wygrać telefon dla córki, mimo wszelkich starań nie udało się.
Ale udało się dwa aparaty wygrać ( nadal będę walczyła o lustrzankę) oraz drukarkę HP ( córki marzenie).
Trzy powerbanki, parę bonów ( H&M 250zł, Pepco 50 zł, Media Expert 400 zł, Sephora 300 zł, Empik 200zł, Ispot 1000 zł, Tesco jeden na 100 zł oraz drugi na 500zł,)
Parę zestawów barmanskich (Finlandia, Jamenson, Grants,Stock, Żołądkowa , Tullamore, )
Zestawy kaw (Jacobs, Nescafe, Kopiko, Segafredo)
Trochę słodkośći i dieta była trudna :p (Hit, Wedel, Wawel, Milka)
Trzy blendery (Amica, Braun, Philips)
Konkursy świąteczne w tym roku mnie zaskoczyły , prawie nic nie wygrałam. 
Aczkolwiek chyba moja najlepsza nagroda od Eurobanku #hajsjestnajs mnie zaskoczyła, wygrałam 3000 zł ( kupię sobie wymarzony rower albo aparat , nie mogę się zdecydować )
 Kochani jakie plany na następny rok? Jakie postanowienia macie? 
Ja, że każdego dnia będę miałą uśmiech na twarzy, i znajdę pracę w któej się odnajdę i będzie ona dla mnie przyjemnośćią ( do końca stycznia tylko pracuję :( )
Chcę zrealizować kolejne marzenie, motocyklem Islandię zdwiedzić i koncert Sigur Ros zobaczyć ( ale rozkładam ten plan na dwa lata)
Konkursowo wygrać wycieczkę oraz lustrzankę.
Życzę wam kochani aby rok 2017 był nie gorszy niż poprzedni. Spełnienia siebie i marzeń <3


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#PROMEES

Lubicie jesień?? Jeśli jest słoneczna kolorowa to uwielbiam, ale kiedy pada deszcz to chowam się w skorupkę i marzę o przetrwaniu jej. Co w niej jest, że często łapiemy chandrę ( do mnie zawsze przychodzi niespodziewanie, bez pukania bez pozwolenia i czasem jest zbyt długo) Szukam sposobów aby jesień była wyjątkowa. I nie uwierzycie nowa moda na paski PROMEES zawładnęła moim sercem, moim ciałem i umysłem. Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia, i pierwszego włożenia. Jesień stała się dla mnie teraz seksowna. Kobiecie tak naprawdę nie wiele trzeba. Trzeba sobie sprawić przyjemność, złe myśli chandrę wystawić za próg. Poczuć się seksownie mimo ciepłej koszuli, (odepniemy jeden guzik więcej i pokażemy piękny dekolt) Wcale nie musimy paradować w szpilkach, czy z cyckami na wierzchu :p Uważam, że kobieta jest bardziej seksowna ubrana, która potrafi pokazać,  że tam ma coś naprawdę intrygującego. Dziś byłam pracownikiem, matką, służąca i kobietą z

#jestemtegowarta LOREAL PARIS Revitalift

Dostałam się do kampanii Loreal Paris Revitalift. Paczka przyszła pięknie i elegancko zapakowana, a niej Serum oraz Krem i ok 40 próbek do rozdania znajomym. W paczce znajdował się list z gratulacjami. Uwielbiam dostawać takie paczki, sprawiają mi wiele radości i przyjemności. Czasem ciesze się jak dziecko które otrzymało nową zabawkę.  Próbki rozdane (rozdawałam po 3 szt) ponieważ uważam, że jedna to zdecydowanie za mało, aby zobaczyć jakiś efekt. Czekam na opinię a swoją opinię opiszę niedługo na blogu. Jeśli chcesz więcej poczytać zapraszam do lektury na stronę:   L'Oreal Revitalift Filler

#AmbasadorkaStockSparkling

Nie tak dawno miałam okazję być #AbasadorkaStock #StockSparkling a dokładnie wódki gazowanej. Czy ktoś próbował z was?  Jak wasze wrażenia?  Ja wypróbowałam w różnych wariantach i każdy wam zaprezentuję i postaram się opisać wrażenia. Dlatego jeden z karnawałowych wieczorów minął nam naprawdę fajnie. Minusem Stocka Sparkling jest to, że po otworzeniu trzeba ją wypić w ciągu 40 godz. Sama z kieliszka nie ma za ciekawego smaku, intensywnie gazowana dlatego polecam ją w różnych wariantach.  To nie jest wódka której wypijesz dużo ale na miły wieczór z przyjacółmi i delektowaniu się jak najbardziej. Z pomarańczą i sokiem jabłkowym idealnie się komponuję.  50 ml wódki STOCK 50 ml soku jabłkowego i cząstka pomarańczy. Mi bardzo posmakował ten wariant, te wszytskie składniki ze sobą idealnie pasują. Z chilli Prosty a zarazem smakowity (jeśli ktoś lubi połączenia z ostrym)  Do kieliszka lejemy Stocka i nacietą papryczkę chilli wkładamy. Gazowana wódka z