Przejdź do głównej zawartości

#2015 podsumowanie

Koniec roku się zbliża, więc czas na podsumowania mijającego roku. Każdy nasz rok jest inny, ale kiedy działamy, kiedy walczymy to zwyciężamy , bo próbowaliśmy. Nie możemy nigdy się poddać, każda porażka może nas przyblizyć do celu, każda porażka uczy nas dystansu i sprawia, że będziemy wlaczyć mocniej.
Zacznę od konkursów w 2015 udało mi się wygrać 129 :)
1.parę fajnych gażetów i sprzętów:
-3 szt IPHONE 6, 6x słuchawki (2x pioneer,2x philipsa, 2xskullcandy) ramka cyfrowa, głośnik HP,
dron Parrot Jumbo Sumo, Ipod nano, expres do kawy Cafissimo Compact, selfistick, zestaw prostownica i suszarka Philpisa z konkursu Tesco.
2. Parę fajnych bonów (vaucherów)
-empik 50 zł, 100zł oraz na 250zł, Eventim 300zł , New Balance 400zł, Media Expert 400zł, wstęp na imprezę VIP Colours of Ostrava - PL 1000zł
3.udało się wygrać też w konkursach pieniążki :)
- z konkursu Adidas 500zł, Biedronka Dada 250zł, Biedronka 20 lat 650zł, Playboy 500zł oraz Desperados 1000zł,( wszystkie te nagrody to były przelewy na konto)
4. Mnóstwo kosmetyków od kremów, po tusze, i perfekcyjne zestawy,
-Nivea( 8 wygranyh konkursów) Cashmere, Revitalash, Luksja, Dove, Venus, Henkel, LaLuxe, Perfecta, Bielenda, Loreal,Elancyl, Vichy , Sensodyne oraz wielle innych
4.Nieskończoną ilość alkoholu ( na żadną imprezę nie musiałam kupować, niektóre były idealnym prezentem)
- Ballantines 3x, Wyborowa 3x, Wildturkey 2x, Żołądkowa Gorzka 3x, Finlandia 3x, Smirnoff 4x, Absolut 4x, Bacardi 2x, Grants 2x, Tullamore2x, zestaw Jameson ( w tym 4 0,7 l , czapeczki, wąsy, skrzynia)
5. Przeogromną ilość środków czystości:
-Perlux cały zestaw, Sidolux cały zestaw, SCJohnson 2x zesatwy, Vileda, Gosia ( w tym Świąteczne sprzątanie mieszknia) Vizir, Lenor, Persil,
6.Fajne nagrody:
- Plecaki Kinder Country udało się wygrać w 3 konkursach z bidonami i innymi fajnymi gażetami, Plecak Minionki z bidonem, plecak 4F, formę na tartę Tefal, Kawiarkę Bodum, forma rzymska od DUKA, zestaw od Bakalland (książka w której znalazł się mój przepis) zestaw od Vifona, zesatw od TaoTao,
7.Nagrody przyjemne :
-zesatw od góralków udało się wygrać w trzech konkursach, zestaw od Bakomy, udało się wygrać 3 razy w konkursie Caffeterria Mokate, zestawy przypraw od Kamis, przyprawy od Knorr, przyprawy od Royal Brand,
Tego było tak dużo, że nie jestem w stanie opisać każdej nagrody :) Z każdej wygranej cieszyłam się jak dziecko :) Udało sie także testować parę produktów na platformie Streetcom ( gorzka żołądkowa, Persil, nestle płatki , unimil) na everyday ( vizir 2x, Assusie ) TRND ( paluszki serowe, soczewki, stronę internetowa Zolando) Testmetoo ( klocki duplo, wodę gazowana cytrynową Żywiec, płyn do prania Vizir) udało sie dostac do paru testów w Biedronce, i parę testów z FB. Na wizaż nie udało mi się nic ;/ nie lubią tam moich odpowiedzi 😜
Rok 2015 był też bardzo przyjemny w wycieczki z mężem na motocyklu, niestety nie udało nam się zrealizować wyjazdu dłuższego, ponieważ wszystcy nasi przyjaciele postalowili się ożenić w tym roku :) i od kwietnia do października mieliśmy jedno wesele w miesiacu. Dlatego pieniążki przeznaczone na wakcje motocyklowe zostały przeznaczone na wesela ( ale na każdym z nich bawiliśmy się cudownie)
Wróciłam do pracy od września , więc odpoczełam trochę psychicznie :)
Niestety rok 2015 był trochę nie miły dla mnie jeśli chodzi o zdrowie. 8 miesiecy leczenia jajnika hormonalnego :( spowodowały, że moje ciałko przygrało 11 kilo i jeszcze wiecej wody zatrzymało się w moim organizmie. Dlatego największe moje postanowienie to znów wrócić do swojej wagi i wejść w sukienkę moją czerwoną ulubioną, więc trzymajcie mocno kciuki.
Na razie leczenie mam zakończone, cytologia wyszła negatywna dlatego wierzę, że będzie dobrze i dam radę.
A jak wam minął mijający rok? Czego dokonaliście?
A co planujecie na rok 2016?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#jestemtegowarta LOREAL PARIS Revitalift

Dostałam się do kampanii Loreal Paris Revitalift. Paczka przyszła pięknie i elegancko zapakowana, a niej Serum oraz Krem i ok 40 próbek do rozdania znajomym. W paczce znajdował się list z gratulacjami. Uwielbiam dostawać takie paczki, sprawiają mi wiele radości i przyjemności. Czasem ciesze się jak dziecko które otrzymało nową zabawkę.  Próbki rozdane (rozdawałam po 3 szt) ponieważ uważam, że jedna to zdecydowanie za mało, aby zobaczyć jakiś efekt. Czekam na opinię a swoją opinię opiszę niedługo na blogu. Jeśli chcesz więcej poczytać zapraszam do lektury na stronę:   L'Oreal Revitalift Filler

#ambasadorkaLPM #poczyjmęskąnaturę

Ostatnio zbyt dużo nie testowałam, i przez chorobę ,wakacje, pracę mało się udzielałam.  Mam nadzieję , że się zmobilizuję i będę nadrabiać dla was wpisy. Pierwsze testowanie od jakiegoś czasu i co?? Wpadło dla męża. Udało się do stać do testowania nowego żelu 3w1  LE PETIT MARSEILLAIS Oczywiście i niespodzianka była dla mnie <3 W paczce dla męża był zapach Drzewo Cade. Zapach męski, intensywny i bardzo pociągający Na pewno większość z was .wie jacy mężczyźni lubią być wygodni. I ten żel stworzono właśnie dla nich. Same naturalne składniki, żel do mycia ciała , włosów oraz twarzy. Mój mąż lubi takie wygodne rozwiązania. Uważa, że jego ciało stało się gładsze, miękkie i przyjemniejsze w dotyku. Włosy nie przetłuszczają się, idealnie nawilżone i świetnie się układają. Twarz jak twierdzi nie jest już tak ściągnięta i sucha jak to u niego często bywa.  Stała się delikatniejsza, przyjemniejsza w dotyku.  Mąż jest zachwycony tym żelem, jest wydaj

#PROMEES

Lubicie jesień?? Jeśli jest słoneczna kolorowa to uwielbiam, ale kiedy pada deszcz to chowam się w skorupkę i marzę o przetrwaniu jej. Co w niej jest, że często łapiemy chandrę ( do mnie zawsze przychodzi niespodziewanie, bez pukania bez pozwolenia i czasem jest zbyt długo) Szukam sposobów aby jesień była wyjątkowa. I nie uwierzycie nowa moda na paski PROMEES zawładnęła moim sercem, moim ciałem i umysłem. Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia, i pierwszego włożenia. Jesień stała się dla mnie teraz seksowna. Kobiecie tak naprawdę nie wiele trzeba. Trzeba sobie sprawić przyjemność, złe myśli chandrę wystawić za próg. Poczuć się seksownie mimo ciepłej koszuli, (odepniemy jeden guzik więcej i pokażemy piękny dekolt) Wcale nie musimy paradować w szpilkach, czy z cyckami na wierzchu :p Uważam, że kobieta jest bardziej seksowna ubrana, która potrafi pokazać,  że tam ma coś naprawdę intrygującego. Dziś byłam pracownikiem, matką, służąca i kobietą z